Συχνές ερωτήσεις

  1. Έχω στην κατοχή μου SoftPOS από την epay. Τι κάνω για τη διασύνδεσή του με την ΑΑΔΕ ;

Θα ειδοποιηθείτε από την ΑΑΔΕ με εξατομικευμένο μήνυμα στο email σας αλλά και στο myaade για να ξεκινήσετε την διαδικασία διασύνδεσης.

2. Εμφανίζεται μήνυμα «ΠΡΟΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ», τι πρέπει να κάνω;

Θα ειδοποιηθείτε από την ΑΑΔΕ με εξατομικευμένο μήνυμα στο email σας αλλά και στο ΜyAADE για να ξεκινήσετε την διαδικασία διασύνδεσης

3. Έλαβα e-mail από την ΑΑΔΕ με το οποίο με ενημερώνει ότι το/τα POS που έχουν δηλωθεί είναι έτοιμο/α για διασύνδεση, τι πρέπει να κάνω;

Έρχεστε σε συνεννόηση με τον προμηθευτή της Ταμειακής Συσκευής και κανονίζετε να σας επισκεφθεί προκειμένου να γίνει η διασύνδεση. Η ευθύνη για τη τεχνική ρύθμιση ανήκει στον (πιστοποιημένο) τεχνικό της Ταμειακής Μηχανής.

4. Η επιχείρησή μου λειτουργεί με ERP τι πρέπει να κάνω για τη διασύνδεση.

Εάν έχετε λάβει μήνυμα από την ΑΑΔΕ για τη διασύνδεση με τα POS, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το τεχνικό της Ταμειακής Μηχανής και να του αναφέρετε ότι χρησιμοποιείτε ERP (πιθανώς να σας ρωτήσει για τον προμηθευτή του ERP). Οι ημερομηνίες και τρόπος διασύνδεσης θα ανακοινωθούν αργότερα από την ΑΑΔΕ.

5. Η πλατφόρμα της ΑΑΔΕ, εμφανίζει μήνυμα «ΠΡΟΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ» σε μη φυσικό τερματικό, τι πρέπει να κάνω;

Oι κωδικοί ΤΙD που υποστηρίζουν λύσεις e-commerce POS εμφανίζονται στην πλατφόρμα της ΑΑΔΕ αλλά δεν απαιτείται επί της παρούσης κάποια ενέργεια από την πλευρά σας για αναβάθμιση ή διασύνδεση.

6. Πως επιβεβαιώνω τον κωδικό του epay τερματικού που εμφανίζεται στην πλατφόρμα της AAΔΕ; Αναγράφεται κάπου στη συσκευή μου;

Ο κωδικός τερματικού TID δεν αναγράφεται στη συσκευή σας. Ο κωδικός τερματικού TID αποτυπώνεται σε όλους τους τύπους παραστατικών που εκτυπώνει η συσκευή σας όπως:
1. στο παραστατικό συναλλαγής
2. στο παραστατικό αποστολής πακέτου
3. στο παραστατικό εκτύπωσης παραμέτρων (ύστερα από την εντολή που μπορείτε να δώσετε στο τερματικό σας για «εκτύπωση παραμέτρων»).

Για να επιβεβαιώσετε το TID στο SoftPOS, επιλέξτε το εικονίδιο Ρυθμίσεις στο application του κινητού σας τηλεφώνου. Για  τις λύσεις eCommerce έχετε τη δυνατότητα να επιβεβαιώσετε τον κωδικό TID μέσω του admin tool. Επιπρόσθετα για ΟΛΟΥΣ τους τύπους των τερματικών της epay μπορείτε να βρείτε το TID, στο τιμολόγιο, ή στο περιβάλλον της Winbank μέσω του προσωπικού ή του εταιρικού σας προφίλ ανάλογα με τη νομική σύσταση της επιχείρησή σας. 

7. Είχα τερματικό της epay το οποίο έχω επιστρέψει. Για ποιο λόγο εμφανίζεται ο κωδικός τερματικού στην πλατφόρμα της ΑΑΔΕ ;

Η πλατφόρμα της ΑΑΔΕ ενημερώνεται περιοδικά με τα επικαιροποιημένα δεδομένα των τερματικών από την epay. Η epay προωθεί αρχεία με τα στοιχεία που αφορούν το τερματικό σας στις ημερομηνίες που έχει ορίσει η ΑΑΔΕ. Ωστόσο ενδέχεται να εμφανίζεται χρονική υστέρηση  στον συγχρονισμό τους και στην ενημέρωση της σελίδας. Για τον λόγο αυτό συνίσταται να προβείτε σε επανέλεγχο μετά την πάροδο 20 ημερών. Εάν δεν συμφωνείτε με τις πληροφορίες του  τερματικού όπως αυτές εμφανίζονται, μπορείτε να μην προχωρήσετε σε αποδοχή και να ενημερώσετε την ΑΑΔΕ.  

8. Το τερματικό POS, που εμφανίζεται στην πλατφόρμα της ΑΑΔΕ δεν υπάρχει στο φυσικό χώρο της επιχείρησης μου. Είναι εφικτό να απενεργοποιηθεί και να μην εμφανίζεται ως ενεργό στην πλατφόρμα της ΑΑΔΕ;

Εάν έχετε επιστρέψει την τερματική συσκευή POS και ο κωδικός τερματικού ΤΙD εμφανίζεται ενεργός στην πλατφόρμα της ΑΑΔΕ πιθανά οφείλεται σε καθυστέρηση ενημέρωσης της πλατφόρμας. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, εάν έχετε επιστρέψει τη συσκευή  παρακαλούμε καλέστε στο τηλεφωνικό κέντρο της epay 210 38 98 954 για να το δηλώσετε προκειμένου να γίνει η σχετική διερεύνηση και τακτοποίηση της εκκρεμότητας. Στην περίπτωση που δεν έχετε επιστρέψει το τερματικό σας παρακαλούμε απευθυνθείτε το συντομότερο δυνατό στο κατάστημα συνεργασίας σας με την Τράπεζα Πειραιώς.

9. Γιατί βλέπω ακόμα TID (κωδικό τερματικού) για το οποίο η epay με έχει ενημερώσει ότι το έχει απενεργοποιήσει;

Η πλατφόρμα της ΑΑΔΕ ενημερώνεται περιοδικά με τα επικαιροποιημένα δεδομένα των τερματικών από την epay. Η epay προωθεί αρχεία με τα στοιχεία που αφορούν το τερματικό σας στις ημερομηνίες που έχει ορίσει η ΑΑΔΕ. Ωστόσο ενδέχεται να εμφανίζεται χρονική υστέρηση  στον συγχρονισμό τους και στην ενημέρωση της σελίδας. Για τον λόγο αυτό συνίσταται να προβείτε σε επανέλεγχο μετά την πάροδο 20 ημερών. Εάν δεν συμφωνείτε με τις πληροφορίες του  τερματικού όπως αυτές εμφανίζονται μπορείτε να μην προχωρήσετε σε αποδοχή και να ενημερώσετε την ΑΑΔΕ.  

10. Πρόσφατα απέκτησα κωδικό TID από την epay. Γιατί δεν βλέπω τον κωδικό τερματικού (TID) στην πλατφόρμα της ΑΑΔΕ;

Η πλατφόρμα της ΑΑΔΕ ενημερώνεται περιοδικά με τα επικαιροποιημένα δεδομένα των τερματικών από την epay. Η epay προωθεί αρχεία με τα στοιχεία που αφορούν το τερματικό σας στις ημερομηνίες που έχει ορίσει η ΑΑΔΕ. Ωστόσο ενδέχεται να εμφανίζεται χρονική υστέρηση  στον συγχρονισμό τους και στην ενημέρωση της σελίδας. Για τον λόγο αυτό συνίσταται να προβείτε σε επανέλεγχο μετά την πάροδο 20 ημερών. Εάν δεν συμφωνείτε με τις πληροφορίες του τερματικού όπως αυτές εμφανίζονται μπορείτε να μην προχωρήσετε σε αποδοχή και να ενημερώσετε την ΑΑΔΕ.  

11. Μπορώ να ενημερώσω την ΑΑΔΕ για στοιχεία τερματικών που εμφανίζονται στην πλατφόρμα αλλά δεν αποδέχομαι την ορθότητά τους;

Μπορείτε να επικοινωνείτε μέσω του Κέντρου Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΚΕΦ) στο τηλέφωνο: 213 16 21 000 ή μέσω αποστολής ερωτήματος από τον προσωπικό σας λογαριασμό myAADE (με κωδικούς TAXISnet) πατώντας εδώ, κι επιλέγοντας την κατηγορία “Μητρώο – Διασύνδεση Μέσων Πληρωμών (EFT/POS)”.

12. Γιατί δεν εμφανίζονται όλα τα TID που διαθέτει η επιχείρησή μου στην πλατφόρμα της ΑΑΔΕ;

Πιθανώς κάποιοι κωδικοί τερματικών σας είναι απενεργοποιημένοι. Παρακαλούμε καλέστε το τηλεφωνικό κέντρο της epay, στο 210 38 98 954.

13. Στην επιχείρησή μου έχω τερματικό άλλου παρόχου το οποίο όμως δεν εμφανίζεται στην πλατφόρμα  της ΑΑΔΕ.

Το τερματικό POS της επιχείρησής σας υποστηρίζει ένα κωδικό TID της epay για το οποίο η epay έχει ήδη ενημερώσει την πλατφόρμα της ΑΑΔΕ. Ωστόσο, το τερματικό POS υποστηρίζεται και από έτερο κωδικόTID που δηλώνεται από την Cardlink ή την EDPS. Για τον λόγο αυτό θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την Cardlink στο 210 63 03 000 ή την EDPS στο 210 89 93 66.

14. Μπορώ να καταχωρήσω μόνος μου το TID στην ΑΑΔΕ; Θα με ενημερώσετε με τα ανάλογα στοιχεία;

Από την πλευρά σας δεν θα χρειαστεί να προβείτε σε κάποια ενέργεια παρά μόνο να επιβεβαιώσετε στην ΑΑΔΕ με την αποδοχή σας, ότι τα στοιχεία που εμφανίζονται είναι σωστά. Εάν δεν συμφωνείτε με τα στοιχεία που εμφανίζονται θα πρέπει να μην προβείτε στην αποδοχή τους, και να επικοινωνήσετε με την ΑΑΔΕ μέσω του Κέντρου Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΚΕΦ) στο τηλέφωνο: 213 16 21 000 ή μέσω αποστολής ερωτήματος από τον προσωπικό σας λογαριασμό myAADE (με κωδικούς TAXISnet) πατώντας εδώ, κι επιλέγοντας την κατηγορία “Μητρώο – Διασύνδεση Μέσων Πληρωμών (EFT/POS)”. Εναλλακτικά παρακαλούμε καλέστε στο τηλεφωνικό κέντρο της epay 210 38 38 954.

15. Έλαβα e-mail από την ΑΑΔΕ το οποίο με ενημερώνει ότι το/τα POS που έχουν δηλωθεί  θέλουν αναβάθμιση. Ποια είναι η διαδικασία;

Θα ειδοποιηθείτε από την ΑΑΔΕ με εξατομικευμένο μήνυμα στο email σας αλλά και στο MyAADE για να ξεκινήσετε την διαδικασία διασύνδεσης

Στο Site της ΑΑΔΕ Διασύνδεση POS – ΦΗΜ | ΑΑΔΕ (aade.gr)  έχουν ανέβει όλες οι φάσεις διασύνδεσης

Σημαντικό : Μπορείτε να έχετε πρόσβαση στις συχνές ερωτήσεις – απαντήσεις για Το Μητρώο Μέσων Πληρωμών στον σύνδεσμο : Συχνές ερωτήσεις – απαντήσεις για τη Δημιουργία Μητρώου Μέσων Πληρωμών (POS) των επιχειρήσεων (aade.gr)